تعمیرات لوازم خانگی در تهران -تعمیر یخچال,تعمیر کولر گازی

تعمیر لوازم خانگی

تعمیرات انواع لوازم خانگی در کلیه مناطق تهران توسط بهترین تکنیسین های تعمیر لوازم خانگی در جهت تعمیر لوازم خانگی شما نه فقط تعویض قطعات

بایگانی
  • ۰
  • ۰

تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید

تعمیر یخچال فریزر به دانش فنی احتیاج دارد و برای کسانی که تخصصی در رابطه با تعمیر یخچال ندارند پیشنهاد نمی شود، می توان با یکم تحقیق و مطالعه نیازهای پیش پا افتاده و عمومی را برطرف کرد.

اینکه چگونه از یخچال فریزر خود نگهداری کنیم را همه به صورت غریزی می دانند و کسی تمایل به خراب کردن و یا خرا شدن وسیله خود ندارد، منظور از نگهداری این است که چه کارهایی انجام دهیم یا ندهیم تا نیازی به تعمیرات یخچال فریزر خود پیدا نکنیم.

برای تعمیر یخچال فریزر ابتدا لازم است که عیب دستگاه معلوم شود، صاحب دستگاه با مطرح کردن ایراد یخچال خود کمک عظیمی به تکنسین می کند، اصولا ایرادهای به وجود آمده خارج از حالات زیر نیستند.

عیب یابی یخچال فریزر

از قدیم تا به امروز علت برفک یخچال فریزر سوالی بوده که تمام استفاده کنندگان را به چالش کشیده است، این موضوع نشان دهنده ی کاهش دمای یخچال فریزر و کم شدن طول عمر دستگاه به حساب می آید، هنگامی که برفک در دستگاه ایجاد می شود نحوه سرماسازی به میزان چشم گیری پایین می آید.

همیشه این مسئله را در نظر داشته باشید که تا حد امکان از قرار دادن یخچال فریزر در فضاهای بسته و یا گرم پرهیز کنید، منظور از محیط گرم این است که دستگاه را در کنار اجاق گاز، آبگرم کن، فر و تمامیه وسایلی که گرما تولید می کنند قرار ندهید.

دقت کنید که فاصله پشت دستگاه تا دیوار یا کابینی که مخصوص جای دادن یخچال است حداقل باید ۲۰ سانت باشد، رعایت این فاصله موجب خنک شدن کمپرسور و تهویه هوا می گردد، که مسئله تاثیر بسیاری در عملکرد یخچال می گذارد.

مورد دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که از باز و بسته کردن زیاد درب یخچال خودداری نمائید، این کار باعث وارد شدن هوای گرم و خارج شدن هوای خنک از داخل یخچال میشود، در نتیجه باعث رخ دادن میعان و ایجاد برفک می گردد.

این موضوع در مورد آن دسته از افرادی است که بدون هیچ دلیلی به سراغ یخچال می روند و به مدت چند دقیقه روبروی آن با درب باز می ایستند و پس از کندوکاو و فکر کردن کلی با چشم بدون اینکه تغییری در آن ایجاد کنند درب دستگاه را می بندند، بیشتر صدق می کند.

برای اینکه از شر برفک زدن خلاص شوید اگر این عادت بد را دارید آن را ترک ترک کنید و بی دلیل بدون هیچ هدفی به سراغ یخچال نروید، با از بین رفتن این عادت علاوه بر اینکه از برفک زدن جلوگیری می کنید هزینه های مربوط به تعمیر یا سرویس کردن یخچال فریزر پس از گذشت زمان را نیز کاهش می دهید.

توجه داشته باشید خیلی ضروری است که از سالم بودن لاستیک یا نوارهای مگنتی اطراف درب یخچال مطمئن شوید، در برخی از یخچال فریزرها دیده شده است که به دلیل خرابی نوار، درب دستگاه به درستی بسته نشده که این اتفاق باعث شده تا درب به مدت طولانی طی چندین ساعت باز بماند که موجب برفک زدن و فاسد شدن مواد غذایی شده است.

پیشنهاد ما این است که اگر قصد مسافرت کردن را دارید و در این مدت هم به دلیل پر بودن یخچال نمی توانید آن را از برق خارج نمایید حتما از درست بسته شدن درب و سالم بودن نوار قبل از سفر اطمینان پیدا کنید که پس از بازگشتن به خانه با اتفاقات بد مواجه نشوید.

مجموعه ما تمام نمایندگی های لوازم خانگی مانند نمایندگی بوش و نمایندگی جنرال الکتریک و نمایندگی سامسونگ و نمایندگی ال جی و نمایندگی آاگ و... را تعمیر میکند.

سرویس یخچال

سرویس یخچال میتواند به صورت 6 ماه یکبار و یا سالیانه انجام شود، در این صورت یخچال شما به صورت مرتب چک می شود تا از بروز هر گونه مشکل و خرابی بعدی جلوگیری شود.

شما برای تعمیر یخچال فریزر خود نیاز به یک نمایندگی مرکزی تعمیرات و یک تعمیرکار متخصص دارید تا با خیال راحت و به صورت برنامه ریزی شده در زمان هایی که شما میخواهید و با سرعت کار سرویس یخچال شما را انجام دهند. با سرویس یخچال فریجیدر، محصول شما دچار مشکل نشده و سالیان سال با خیال راحت می‌توانید از آن استفاده کنید. برای استفاده از سرویس های ما میتوانید با شماره هایی که در سایت قرار داده ایم تماس گرفته و با سرویسکاران ما در ارتباط باشید.

برای بسیاری از عزیزان و مشتریان مقدور نیست که اگر لوازم خانگی آنها دچار مشکل شد و نیاز به تعمیرات داشت، آن را با خود حمل کرده و به یک تعمیرگاه لوازم خانگی مراجعه کنند، ویژگی تعمیر در محل به صورت کامل میتواند نیاز شما را برطرف سازد و این مشکل را حل کند، یعنی اگر یخچال شما به تعمیرات تخصصی نیاز داشت و اگر در شهر تهران ساکن هستین کافی است با یکی از شماره تلفن های ما تماس بگیرید تا ما در کمترین زمان ممکن در محل شما حاضر شویم و یخچال شما را با کمترین زمان و هزینه مانند روز اول کنیم.

اگر متوجه شدید یخچال فریجیدر شما خراب است به هیچ عنوان آن را جا به جا نکنید و فقط با نمایندگی مرکزی تعمیرات یخچال فریجیدر در تهران تماس بگیرید، ما به صورت کاملا حرفه ای تمام نقاط تهران برای تعمیرات یخچال تحت پوشش قرار داده ایم، از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب تهران بزرگ تکنسین های ما به صورت 24 ساعته و هفت روز هفته آماده ی ارائه ی خدمات به شما دوستان عزیز در محل مورد نظرتان می باشند، تنها کافی است با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

منبع مقاله دکتر آچار

09379341003

نظرات (۴)

  • نیما حسن زاده
  • سلام وقت بخیر

    من یه وبلاگ درمورد تعمیرات یخچال فریزر دارم و میخواستم یه مطلب بنویسم درمورد تعمیرگاه های مختلف لوازم خانگی.

    حتما شما رو هم داخل این مطلبم اضافه می کنم :)

     

  • نیما حسن زاده
  • امیرعلی پوزشی
  • http://repairman.blog.ir/1400/01/03/%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1-%DB%8C%D8%AE%DA%86%D8%A7%D9%84-%D8%A8%D9%88%D8%B4

  • امیرعلی پوزشی
  • http://repairman.blog.ir/1400/01/09/%D8%AF%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D9%86%D8%B4%D8%AA%DB%8C-%D8%A2%D8%A8-%DB%8C%D8%AE%DA%86%D8%A7%D9%84-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی