تعمیرات لوازم خانگی در تهران -تعمیر یخچال,تعمیر کولر گازی

تعمیر لوازم خانگی

تعمیرات انواع لوازم خانگی در کلیه مناطق تهران توسط بهترین تکنیسین های تعمیر لوازم خانگی در جهت تعمیر لوازم خانگی شما نه فقط تعویض قطعات

بایگانی
  • ۰
  • ۰

جاروبرقی، پر استفاده و مهترین اختراع بشر

یکی از مهمترین و بهترین اختراع بشر، اختراع جارو برقی بوده است که باعث ساده سازی در نظافت منزل شده است و همچنین با پیشرفت کردن تکنولوژی هر روزه جارو برقی هایی با کاربرد های بیشتر و جدید تر به بازار عرضه میشود.

این وسیله یکی از مهم ترین و پر استفاده ترین وسایل در هر خانه است که خرابی و کار نکردن آن موجب استرس مادر های خانه دار است و همچنین باعث کثیفی و آلودگی میشود چون به دلیل مشغله های زیاد امروزه کسی حوصله و وقت تیز ردن و جارو کشیدن با جارو هی سنتی را ندارد.

امروزه بسیاری از ما در خانه هایمان بچه کوچک داریم، یا در غیر این صورت رفت و آمد در خانه هایمان زیاد است و این دلایل ایجاب میکند تا از جارو برقی استفاد زیادی داشته باشیم.

جاروبرقی هایی که به بازار عرضه میشوند انواع گوناگونی دارند، البته تمامی آنها دارای کیسه هایی برای زباله ها هستند اما برخی از آنها کیسه دائمی و برخی از آنها کیسه های یکباز مصرف دارند که مانند کیسه های دائمی قابل تخلیه کردن و استفاده مجدد از آن نیست و باید به کلی تعویض گردند.

دلایل خرابی جاروبرقی ها

هر نوع وسیله بری در طی زمان امکان خرابی دارند، و خراب شدن آنها یک امر طبیعی است، هرچقدر هم به قول معروف با سلیقه باشید و بهترین نگهداری را از وسایلتان مخصوص جاروبرقی بکنید، احتمال خرابی آن وجود دارد.

جارو برقی ها به دلیل اینکه از آنها استفاده زیادی میشود و هنگام استفاده از این وسیله، هرچقدر هم که توجه کنید، احتمال گیر کردن اجزا در داخل آن وجود دارد که باعث آسیب رسیدن به اجزای داخلی جارو برقی میشود.

استفاده زیاد و همیشگی از دستگاه امکان دارد به مرور زمان باعث خراب شدن یا فرسودگی اجزای داخلی دستگاه و موتور شود که در این صورت نیاز به تعمیر جاروبرقی خود دارید.

همچنین اگر با فشار کلید خاموش روشن دستگاه را فشار میدهید، برای کشیدن دو شاخه از پریز سیم را از دور میکشید یا از جمله این کار ها، منتظر خرابی دستگاهان هم باشید!

اگر جارو برقی روشن نشد باید چه کاری انجام دهیم؟

اگر خواستید از جارو برقیتان استفاده کنید و دستگاه روشن نشد، ابتدا دو شاخه دستگاه را چک کنید، بعد از چک کردن و اطمینان از سالم بودن دو شاخه، اتصالات برقی یا همان پریز برق را چک کنید.

اگر پریز و اتصالات هم مشکلی نداشت بدون شک مشکل از کلید روشن خاموش دستگاه است، که در صورت خرابی کلید باید آن را تعویض کنید، در صورتی که با ضربه زدن به کلید جاروبرقی آن را خاموش و روشن میکنید انتظار این مسئله را داشته باشید.

اما اگر هیچ کدام از این موارد را در جارو برقیتان مشاهده نکردید، اقدامی برای خالی کردن کیسه جارو برقی بکنید چون اگر پر بودن کیسه جارو برقی نیز اجازه روشن شدن دستگاه و کار کردن آن را به شما نمیدهد.

البته در مواقعی که هیچکدام از این موارد وجود نداشت دو حالت ممکن است، یا باید موتور جارو برقی تعویض شود یا باید سنسور تعویض گردد که باز هم مکان دارد سنسور بعد از خنک شدن جارو برقی، اجازه کار کردن به دستگاه را بدهد.

اگر متوجه شدید جارو برقی شما خراب است فقط با نمایندگی مرکزی تعمیرات جارو برقی در تهران تماس بگیرید، ما به صورت کاملا حرفه ای تمام نقاط تهران برای تعمیرات جارو برقی تحت پوشش قرار داده ایم، از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب تهران بزرگ تکنسین های ما به صورت 24 ساعته و هفت روز هفته آماده ی ارائه ی خدمات به شما دوستان عزیز در محل مورد نظرتان می باشند، تنها کافی است با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

منبع متن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی